Vaga general a l'educació

8 de maig 2013, 23:05 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 12 de maig 2013, 8:59 ]

Massiva manifestació a Barcelona contra la LOMCE i les retallades a l'educació

FotoNombrosos treballadors i treballadores de l'ensenyament, pares, mares i alumnes s'han manifestat al matí del dijous 9 de maig pels carrers de Barcelona amb el lema “Per una educació de qualitat per al nostre alumnat Per unes condicions laborals dignes. Per una societat amb justícia, igualtat i solidaritat”, com a mostra de rebuig a la Llei orgànica per a la millora de la qualitat educativa (LOMCE) i a les retallades en l'educació.

Feu clic per veure la galeria de fotos de la manifestació de Barcelona contra la LOMCE i les retallades a l'educació

CCOO, amb la resta de sindicats de l'ensenyament, ha convocat vaga el 9 de maig, contra la LOMCE i les retallades a l'educació

La Federació d'Educació de CCOO de Catalunya ha convocat vaga general de l'educació, avui 9 de maig. Aquesta vaga es farà a tot l'Estat contra la LOMCE i les retallades.

CCOO ha convocat la vaga a la Universitat, a la Formació Professional, al Batxillerat, a les Escoles Oficials d'Idiomes, als Serveis Educatius, a l'ESO, a l'Infantil i Primària, al 0-3, a les Escoles de Música, a les Escoles d'Art i a les Escoles de Persones Adultes.

CCOO convoca aquesta vaga en contra de les polítiques d'austeritat i retallades a l'educació i contra la contrareforma educativa que planteja el Ministeri. La LOMCE és una llei que va contra el professorat, contra els alumnes i estudiants, contra les famílies, contra el personal de suport educatiu, contra la investigació científica...

Aquesta vaga compta amb el suport de tota la comunitat educativa, que ens acompanya en la manifestació que surt a les 12'30h de Plaça Universitat, a Barcelona. Igualment, al llarg del dia hi ha altres mobilitzacions a la resta de Catalunya.

A partir de les 12'00h, el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i la secretària general de la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya, Montse Ros, fan declaracions als mitjans de comunicació a la Plaça Universitat - c/Pelai.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Més informació a la web de la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya