Roda de premsa dilluns 9 juny, suport CCOO a manifestació SOM ESCOLA

6 de juny 2014, 2:22 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 6 de juny 2014, 2:29 ]

Foto

El proper dilluns 9 de juny a les 19,30h. de la tarda a Can Puntes de Granollers,  roda de premsa per expressar el nostre suport a la manifestació de Som Escola del 14 de juny.

Comunicat:

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa de Granollers, que agrupa al Casal del Mestre, FAPAC, Xarxa Ampes Granollers, CCOO, USTEC, CGT, UGT, conjuntament amb la taula pel dret a decidit, Òmnium Cultural, s'adhereix al manifest de Som Escola i donar ple suport a la convocatòria de manifestació del 14 de juny.

Les entitats esmentades considerem que el model Educatiu Català, està greument amenaçada per la aprovació de la LOMCE i les sentències del TSJC imposant quotes d'ensenyament en llengua castellana. Quotes que vulneren el  model d'immersió lingüística, que ha caracteritzat la nostra escola amb excel·lència educativa.

Creiem que hem de redoblar esforços en la defensa de la nostra Educació, alhora que també reivindicar amb força el caràcter universal, inclusiu, laic i gratuït de l'Ensenyament Públic.

Us convoquem a anar plegats a la manifestació del 14 de juny, amb concentració prèvia a les 17h. davant de l'estació de Granollers centre.