RETALLAR UNA PAGA ES MES UNA OPCIÓ D'UN GOVERN DE DRETES QUE PROTEGEIX ELS PRIVILEGIATS QUE UNA NECESSITAT PER L'ECONOMIA CATALANA

7 de jul. 2013, 23:38 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 11 de jul. 2013, 0:05 ]

Mesa d'Empleats Públics de la Generalitat de Catalunya

Foto

A la Mesa General  no hi ha hagut cap possibilitat de negociació davant la negativa de la representació del Govern de facilitar la informació que hem demanat i per que s’han mostrat  inflexibles en les mesures que volen prendre i no han acceptat  les nostre propostes  per fer possible que els treballadors i treballadores de la Generalitat cobrem de forma integra les retribucions de l’any 20013.

Cliqueu aquí per veure el document

CCOO demana una nova trobada

EMPLEATS PÚBLICS - Reunió sense avenços a la Mesa General de la Funció Pública

Avui dimarts, 9 de juliol, s'ha fet reunió de la Mesa General de la Funció Pública a la seu del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, a Barcelona. Novament CCOO ha continuat apostant per abordar diferents temes, com les retallades en les retribucions, la jornada sencera d'interins de la funció pública o com evitar la desregulació de jornada en la sanitat.

A més, i després de moltes reunions, la Generalitat no respon a les peticions de CCOO per tractar de la conciliació de la vida laboral i personal: únicament han constituït un grup de treball amb els sindicats i l'administració.

Vist els pocs avenços, des de CCOO de Catalunya demanem una nova reunió immediata per parlar dels temes pendents proposats.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de juliol de 2013