Manifestació per la sanitat pública

18 de febr. 2013, 22:54 publicada per Federació de Sanitat CCOO Catalunya   [ actualitzat el 5 de març 2013, 1:28 per CCOO Consorci Sanitari del Maresme ]

Convocada per la Plataforma pel Dret a la Salut i la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública

Fotos de la manifestació per la sanitat pública

FotoLa Plataforma pel Dret a la Salut i la Plataforma Sindical Unitària de la Funció Pública van convocar una manifestació a Barcelona per defensar la sanitat pública.

Va tenir lloc el diumenge 17 de febrer del 2013 al migdia, entre la plaça de Catalunya i la plaça d'Antonio López, i va reunir milers de professionals de la sanitat i ciutadans que protestaven contra les retallades.

Feu clic per veure la galeria fotogràfica de la manifestació del 17 de febrer (a càrrec de Josep Casasnovas).