Manifestacions a diferents ciutats convocades per diferents col·lectius al voltant del #24N

25 de nov. 2013, 1:40 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 27 de nov. 2013, 2:36 ]

Gran mobilització ciutadana contra els pressupostos antisocials

FotoCCOO ha participat de manera activa en la mobilització ciutadana al voltant del #24N contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials. A Catalunya s'han fet manifestacions a Barcelona i Girona el diumenge 24 de novembre, a Tarragona i Lleida el dissabte 23 i a Tortosa, Vic, Terrassa i Sabadell el divendres 22.

La manifestació de Barcelona ha tingut un seguiment massiu: prop de 200.000 persones protestaven per les polítiques antisocials dels governs català i central.

Feu clic per veure:
- les fotografies de la manifestació de Barcelona del 24N

CONTRA LA REFORMA PENSIONS I ELS PRESSUPOSTOS ANTISOCIALS

CONCENTRACIÓ A MATARÓ DAVANT L'AJUNTAMENT

FotoEls dies 21 de novembre i 4 de desembre. Concentracions a Mataró i Granollers contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials.
Aquesta setmana s'estan fent concentracions i manifestacions a diferents punts de Catalunya els dies 21, 22, 23 i 24 de novembre, impulsades per CCOO de Catalunya i diferents col·lectius (Plataforma Prou Retallades, sindicats, moviments, plataformes per l'educació, per la sanitat, territorials, ONG, organitzacions polítiques...) sota el lema "Aturem els pressupostos antisocials".

Concretament, avui dijous, 21 de novembre, CCOO del Vallès Oriental-Maresme convoca conjuntament amb la Plataforma de Jubilats de Mataró a la concentració que es farà davant l'ajuntament de Mataró (la Riera, 48) a les 18.00 h. Més endavant, el dia 4 de desembre del 2013, també hi haurà una concentració, a les 18.00 h, convocada per CCOO i UGT, a la plaça de la Porxada de Granollers.
D'altra banda, recordem que aquests dies hi ha concentracions i manifestacions a Tortosa, Vic, Terrassa i Sabadell el divendres 22 de novembre; a Tarragona i Lleida, el dissabte 23 de novembre, i a Barcelona (12.00 h a Pg. de Gràcia amb Av. Diagonal) i a Girona, el diumenge 24 de novembre.

Plataforma Unitària de la Gent Gran de Mataró

FotoEl dijous dia 21 de novembre, a les 18 hores, davant de l'Ajuntament de Mataró, concentració en defensa de les pensions, ¡¡¡No a les retallades i per la revisió segons IPC!!!

La unitat fa la força, si lluitem plegats podem.

Pels teus drets, pels teus fills, nets i pels de tots els treballadors.

Repartiment de fulls volants contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials

FotoAquesta setmana s'estan fent concentracions i manifestacions a diferents punts de Catalunya els dies 21, 22, 23 i 24 de novembre, impulsades per CCOO de Catalunya i diferents col·lectius (Plataforma Prou Retallades, sindicats, moviments, plataformes per l'educació, per la sanitat, territorials, ONG, organitzacions polítiques...) amb el lema "Aturem els pressupostos antisocials".

Hi ha concentracions i manifestacions a Mataró el dijous 21 de novembre; a Tortosa, Vic, Terrassa i Sabadell, el divendres 22 de novembre; a Tarragona i Lleida, el dissabte 23 de novembre; i a Barcelona (12.00 h a Pg. de Gràcia amb Av. Diagonal) i Girona, el diumenge 24 de novembre.

Per tal d'informar la ciutadania, CCOO va fer un repartiment de fulls volants (octavetes) informatius el passat dijous, 21 de novembre, de 7.00 h a 9.00 h, en els següents punts:

- Barcelona (Glòries, Sagrera, Fabra i Puig, Clot, Plaça Espanya, Sants-Estació).
- Barcelonès Nord (Pompeu Fabra, Pep Ventura, Santa Coloma, Fondo).
- L'Hospitalet (Av. Carrilet, Santa Eulàlia, Collblanc).
- Baix Llobregat (intercanviador Cornellà, metro Sant Ildefons, Gavà-Viladecans, Martorell Central).
- Vallès Occidental (Cerdanyola del Vallès, Terrassa (estació del Nord), Sabadell (estació Centre), FGC de Sabadell Rambla, FGC de Terrassa (FGC i RENFE), FGC de Rubí).
- Vallès Oriental-Maresme (Granollers, Mollet del Vallès, Mataró).
- Alt Penedès-Garraf-Anoia (Vilanova i la Geltrú, Vilafranca del Penedès, Igualada).