Malauradament es preveu una retallada molt significativa dels pressupostos de la Generalitat destinats a Sanitat .

10 d’abr. 2013, 23:24 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 11 d’abr. 2013, 1:32 ]
      Benvolguts i Benvolgudes,
   La Plataforma Sindical Unitària ha acordat fer el dia 17 Concentracions a tots els centres, i lliurar a l' ICS un manifest el dia 18; quan el tinguem us el farem arribar. Així mateix s'ha acordat fer una recollida de signatures per lliurar al President de la Generalitat.

XHUP. Centres Sociosanitari : Demà dia 11 la Federació de Sanitat estarem en disposició d'ampliar-vos la informació de com poden afectar aquests pressupostos a la Sanitat Concertada. ( ampliarem la informació en el moment que ens la concretin ).

Les Concentracions del dia 17  es convoquen en rebuig de les retallades en els Pressupostos de la Generalitat, en el cas de que es concretin poden possar en seriós perill la viabilitat de moltes empreses d'aquest sector.
Temes relacionats