ÈXIT DE PARTICIPACIÓ EN L'ASSEMBLEA DE DELEGADES I DELEGATS DE CCOO A GRANOLLERS

17 de nov. 2014, 1:35 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 17 de nov. 2014, 1:36 ]

L'ASSEMBLEA VA DONAR EL TRET DE SORTIDA OFICIAL DE LES ELECCIONS SINDICALS

FotoL'Institut Antoni Cumella de Granollers es va omplir de gom a gom aquest divendres 7 de novembre per l'assemblea de delegades i delegats de CCOO del Vallès Oriental, maresme i Osona per donar el tret de sortida en les tres comarques, del període més intens d'eleccions sindicals.

L'acte va consistir en la participació de diferents delegats i delegades de les tres comarques per explicar les experiències personals com a representants dels treballadors en les seves empreses.

En l'acte també hi van intervenir el Secretari General de la Unió Intercomarcal Gonzalo Plata, que va posar èmfasi en la condició de primera força sindical que som en totes tres comarques per demostrar que som una molt bona eina per defensar els drets dels treballadors i també en la defensa dels drets socials i que per això volem seguir guanyant.

També hi va participar el Secretari d'Organització Confederal, Fernando Lezcano, que no va incidir sobretot en la forta determinació del sindicat per aconseguir la renda mínima ciutadana i en la defensa del dret de vaga per ser aquest últim, un dret constitucional posat en dubte quan hi ha diversos sindicalistes encausats pel seu exercici, en la resta de l'Estat.

Finalment va tancar l'acte el Secretari general de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, Joan Carles Gallego que va esperonar als assistents a implicar-se el màxim per aconseguir més companys i companyes es presentin en les nostres llistes i així ser molt més forts encara. També va explicar el suport del nostre sindicat al procés participatiu que s'havia de celebrar dos dies després arreu del nostre país perquè forma part dels drets democràtics que sempre hem defensat des del nostre sindicat.

En els següents enllaços podeu llegir la notícia publicada per diversos mitjans

141110 notícia 9nou Assemblea eess VO.pdf