Dimecres 4 de desembre de 2013, davant del Parlament de Catalunya, a Barcelona

3 de des. 2013, 1:24 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 5 de des. 2013, 2:57 ]

Nova acció de protesta ciutadana contra els pressupostos antisocials

FotoDonant continuïtat a la mobilització ciutadana al voltant del passat 24-N contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials, CCOO de Catalunya torna a convocar  la ciutadania a una nova acció de protesta, a la qual donen suport diferents entitats, sindicats i plataformes.

En aquesta ocasió es prepara una concentració el dimecres 4 de desembre del 2013, davant del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n de Barcelona).

A partir de les 1800 h, a la rotonda de la Ciutadella on hi ha el monument a Prim (que es rebatejarà com a "plaça de les Retallades"), hi haurà música combativa i intervencions intercalades, a més d'un taller de pancartes per denuncir les polítiques d’austeritat.

A les 18.30 h, s'instal·larà un Speakers' Corner en què representants d'entitats ciutadanes parlaran durant 1 minut, per evidenciar la mobilització de la societat civil contra aquests pressupostos i les mesures regressives que els acompanyen.

A les 19.30 h, s'iniciarà una desfilada amb torxes i espelmes fins a fer una concentració de dol davant l'entrada del Parlament, per mostrar l'enterrament dels drets socials i la democràcia que s'hi està fent; de manera simbòlica, es duran al Parlament bosses de brossa plenes de paper representant els "pressupostos escombraria" del Govern, i s'escenificarà el vot a favor d'uns comptes socials alternatius mitjançant una urna i una butlleta gegants.

Al mateix temps, es preveuen concentracions en altres punts de Catalunya (Tarragona: rambla Nova, 18.00h; Granollers: plaça de la Porxada, 18.00 h).

Concentració a Granollers contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials

Data: 04/12/2013
Hora: 18.00
Lloc: Plaça de la Porxada-Granollers(Vallès Oriental)
Convoca:
Observacions:

Més informació

Mobilitzacions dels sindicats de la Funció Pública el #4D contra els pressupostos antisocials

Els sindicats de la Funció Publica -entre ells CCOO de Catalunya-, en el marc de la jornada del #4D per aturar els pressupostos antisocials i per reivindicar els drets laborals i socials, convoquen concentracions als centres de treball i a la concentració de la tarda davant el Parlament de Catalunya, al Parc de la Ciutadella de Barcelona.

Les hores de concentració, amb el lema “Ens roben la paga. Aturem els pressupostos antisocials”, seran:
-De 8’00h a 9’00h del matí, als centres sanitaris
-A les 10’30h, als departaments i centres de l’Administració Pública
-Al migdia, als centres educatius
-A les 12’00h, davant el Departament de Governació i Relacions Institucionals (Via Laietana, 26, Barcelona)
-A les 17’45h, al Parlament de Catalunya (a la plaça de l’estàtua de Prim)

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de desembre de 2013