Reunió de la Mesa General de la Funció Pública

5 de juny 2013, 23:03 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 11 de juny 2013, 22:46 ]

Els representants dels sindicats es mantenen a la Mesa General de la Funció Pública indefinidament fins que s'incorpori a la reunió la Vicepresidenta Ortega

En la reunió mantinguda aquest matí a la Mesa General de la Funció Pública, els representants de l'administració no han facilitat cap informació, ni cap dada, ni han lliurat cap document o paper als representants dels treballadors. L'administració està enrocada en imposar una retallada que avui està portant de manera unilateral a acord de Govern, sense donar oportunitat a una negociació real a la Mesa General de la Funció Pública.

L'administració ha decidit aixecar-se de la Mesa una vegada ha escoltat, de la part sindical, la necessitat que la Vicepresidenta Joana Ortega participés de la reunió.

Els delegats i les delegades dels sindicats representats a la Mesa han decidit mantenir-se reunits de manera indefinida fins que la Vicepresidenta Ortega participi a la reunió. En aquests moments l'estan esperant.

Barcelona, 11 de juny de 2013

Els sindicats de la Mesa General de la Funció Pública consideren imprescindible la presència de la Vicepresidenta a la reunió de demà

Demà dia 11 de juny, a les 10'00h, es reuneix la Mesa General de la Funció Pública de la Generalitat de Catalunya, a la seu del Departament d'Empresa i Ocupació (carrer Sepúlveda, 148-150, Barcelona).

Els sindicats de la Mesa considerem que fins el moment no s'ha dut a terme un veritable procés de negociació de les retribucions dels treballadors i treballadores de la Generalitat per incapacitat o falta d'autoritat de la representació del Govern de modificar les seves propostes, malgrat el canvi de les variables que componen l'elaboració pressupostària.

D'altra banda, no se'ns ha donat la informació necessària per poder desenvolupar la negociació.

Davant aquesta situació els sindicats de la Mesa, CCOO, IAC i UGT, considerem imprescindible que a la reunió de demà assisteixi la Vicepresidenta del Govern, senyora Joana Ortega, en compliment de les seves responsabilitats vers aquesta Mesa.

Barcelona, 10 de juny de 2013

Valoracions a les 12'00h

El sindicat CCOO acudirà, a les 10'00 hores, a la reunió de la Mesa General de la Funció Pública, amb la finalitat d'expressar la seva indignació davant l'actitud del Govern de Catalunya respecte als treballadors públics i els seus representants. Aquesta reunió no es farà a la seu del Departament de Governació sinó al Departament d'Empresa i Ocupació (carrer Sepúlveda, 148-150, Barcelona).

La manca de respecte de la que ha fet gala el Govern de CiU filtrant el contingut de la reunió, en la que els seus representants comunicaran als sindicats les decisions ja preses, no permeten a CCOO posar moltes esperances en aquesta reunió, a la que assistirà per respecte a la Mesa de negociació i als treballadors als que representa.

CCOO creu en la necessitat d'accions unitàries que facin front a l'actitud del Govern, resignada, quan no complaent, amb el Govern de Madrid i els mercats rapinyaires, i agressiva contra els treballadors. CCOO, en el marc de la Plataforma Sindical Unitària, intensificarem les accions de denuncia d'aquesta política que ens porta al suïcidi com a país i a la misèria de la seva població.

A les 12'00 hores, els tres sindicats que formen part de la Mesa General d'empleats públics de la Generalitat de Catalunya (CCOO, IAC i UGT) faran una valoració del resultat de la reunió.

Barcelona, 5 de juny de 2013

Agenda:
Dijous 6 de juny del 2013
12.00 hores
Davant el Dept. d'Empresa i Ocupació (c. Sepúlveda, 148-150, Barcelona)