CCOO Vallès Oriental-Maresme s'adhereix a l'acció de protesta de l'Associació de Professionals de la Comunicació del Vallès Oriental (APC-VO)

26 de juny 2013, 23:13 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 26 de juny 2013, 23:13 ]

Divendres dia 28 a les 18 h davant de l’Ajuntament de Granollers manifestaran la seva extrema preocupació per la desaparició en els darrers mesos de diversos mitjans de comunicació de la comarca

Coincidint amb el 1er divendres que no s'editarà la Revista del Vallès, aquest divendres 28 de juny a les 18 hores de la tarda l’associació de professionals de la comunicació del Vallès Oriental (APC-VO) , ha convocat una concentració a la Porxada de Granollers, davant de l’Ajuntament

El tràgic final de la històrica capçalera Revista del Vallès, precedit per un degoteig agònic d'acomiadaments i rebaixes salarials, és un clar exemple de com a nivell local els efectes de la crisi són més evidents degut a una major feblesa de les seves estructures, El periodisme es troba en un moment de transició cap a un nou model. Apareixen nous formats que de moment no asseguren la supervivència econòmica i professional del periodisme com a principal garantia d’una informació plural i de qualitat. Davant d’aquesta situació, apel•lem a l’autoestima dels periodistes i a la responsabilitat de les administracions publiques i els empresaris dels mitjans de comunicació. CCOO Vallès Oriental - Maresme s’adhereix al manifest de la APC-VO: “cada vegada que la nostra societat perd un mitjà de comunicació perd un espai de reflexió i llibertat.” I participarà de la concentració d’aquest divendres , així com de qualsevol altra acció de protesta que se’n derivi.