CCOO participa en accions reivindicatives de protesta contra el tancament de centres educatius al Vallès Oriental-Maresme

24 de març 2013, 23:43 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 24 de març 2013, 23:52 ]

Comunicat de premsa del Sindicat d'Educació de CCOO del Vallès Oriental-Maresme

Foto

Divendres 22 de març, a la tarda, serem a l'escola Sant Baldiri de Lliçà d'Amunt (a partir de les 16.30h) i a l'escola Vila Magore de Sant Pere de Vilamajor (a partir de les 17.30h) per expressar el nostre suport a l'acció reivindicativa que organitzen les AMPA d'aquestes escoles.

El secretari general i altres membres de l'Executiva del Sindicat d'Educació de CCOO del Vallès Oriental-Maresme participarem i donarem suport a les accions reivindicatives de protesta contra el tancament de les escoles Sant Baldiri de Lliçà d'Amunt i Vila Magore de Sant Pere de Vilamajor.

El nostre sindicat promou i col·labora amb altres entitats de la comunitat educativa: AMPA, sindicats d'estudiants, moviments de renovació pedagògica... en les accions de defensa de l'educació pública. Volem estendre marcs unitaris de la comunitat educativa a tots els municipis.

Entre altres accions hem promogut i signat, en la persona de la presidenta de la Junta de Personal dels Serveis Territorials d'Educació del territori, la companya Encarna Escribano, que és delegada de CCOO, una carta  de denúncia sobre la negativa del director d'aquests serveis territorials de convocar la Junta de Personal per tractar sobre els tancaments i les supressions de centres i línies de P-3, que us adjuntem.