Acord entre les patronals de Catalunya, Foment del Treball i Petita i Mitjana Empresa, i els sindicats CCOO i UGT , pel que fa al desenvolupament autonòmic de la negociació col·lectiva, i molt especialment a la ultra activitat dels convenis.

19 de juny 2013, 9:34 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 19 de juny 2013, 9:35 ]
Companys i companyes,

Ahir al vespre es va arribar a un acord entre les patronals de Catalunya, Foment del Treball i Petita i Mitjana Empresa, i els sindicats CCOO i UGT , pel que fa al desenvolupament autonòmic de la negociació col·lectiva, i molt especialment a la ultra activitat dels convenis.

Us adjuntem l’acord, i pel que fa al sector concertat (XHUP, Sociosanitari, Salut Mentat) és el que ja estem fent: si no hi ha acord entre les parts la Secretaria d’Ocupació i Relacions Laborals pot mediador. A la proposta que ens va fer el mediador es recull una reivindicació de CCOO en aquest sentit.

Aquest acord no canvia res per nosaltres,  hem de continuar amb les assemblees i les consultes per poder donar resposta a l’autoritat laboral

ĉ
CCOO Consorci Sanitari del Maresme,