7 d'octubre: Jornada Mundial pel Treball Digne

7 d’oct. 2013, 2:58 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 13 d’oct. 2013, 22:37 ]

FotoAquest any se celebra la Jornada Mundial pel Treball Digne amb el lema "Treball i pensions dignes. Serveis públics universals" i amb una concentració que tindrà lloc a les 11 de matí, davant de la patronal Foment del Treball, a la Via Laietana de Barcelona.

El 7 d'octubre l'hem de caracteritzar com una jornada d'acció on continuem difonent les nostres alternatives pel que fa a les pensions i la defensa dels serveis públics i per preparar les manifestacions del mes de novembre, a banda de fer evidents també els conflictes en relació amb la situació actual de la negociació col·lectiva.

També es farà una tancada de delegats i delegades a l'Església del Pi de Barcelona (plaça del Pi), que començarà a les 22 h del diumenge 6 d'octubre de 2013.

D'altra banda, a Girona es farà una concentració el mateix dilluns 7 d'octubre a les 11 h al carrer 20 de Maig (Subdelegació del Govern).

Feu clic per veure:

- El manifest de la Jornada Mundial pel Treball Digne
- La postal de la JMTD per reenviant-la als vostres contactes.
- El cartell del 7 d'octubre de 2013, Jornada Mundial pel Treball Digne
- El comunicat 'Delegats i delegades de CCOO i UGT faran una tancada a l'Església del Pi de Barcelona i una concentració davant Foment del Treball per reclamar treball digne, el manteniment de l'ocupació i el desbloqueig dels convenis' (4-10-2013)

Tancada i concentració de delegats el 7 d'octubre del 2013

Mobilització en la Jornada Mundial pel Treball Digne

FotoAmb motiu de la Jornada Mundial pel Treball Digne, que se celebra el 7 d'octubre a proposta de la Confederació Sindical Internacional (CSI), els delegats i delegades de CCOO han protagonitzat accions per reclamar la feina digna a la nostra societat.

Amb el lema "Treball i pensions dignes. Serveis públics universals", durant la nit del diumenge 6 al dilluns 7, delegats sindicals han dormit tancats a l'església del Pi de Barcelona, per participar l'endemà, 7 d'octubre, al matí, a una concentració conjunta de CCOO, UGT i USOC, davant de la patronal Foment del Treball, a la Via Laietana de Barcelona.

Feu clic per veure:
- les fotografies de la concentració davant Foment del Treball (7-10-2013)
- el vídeo de la tancada a l'Església del Pi i la concentració davant Foment del Treball (7-10-2013), amb declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya (i dels delegats sindicals de CCOO de Catalunya José Antonio Hernández, Adrià Labazuy, Teresa Riera, Enric López i Remei Albó)
- la notícia "7 d'octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne" (3-10-2013)