Inici‎ > ‎

Notícies Formació

Congrés de CCOO estatal virtual per a TCAI

9 de març 2015, 1:29 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 9 de març 2015, 1:30 ]

Congrés de CCOO estatal virtual per a TCAI
Penseu que les inscripcions i informacions les podeu trobar a :

La FSS-CCOO organitza una nova edició del Congrés Virtual per als Tècnics en Cures Auxiliar d'Infermeria (TCAI)

Després de l'èxit de participació de la primera edició, amb més de 400 comunicacions presentades, celebrada el juny de 2013 i, després de l'elevat índex de satisfacció de les participants, se celebrarà el proper mes de juny una segona edició del Congrés Virtual per Tècnics en Cures Auxiliar d'Infermeria (TCAI), facilitant encara més, la inscripció de totes les TCAI interessades.

Es tracta d'un congrés científic que es realitza en la seva totalitat a través d'una web. La filosofia és la mateixa que la d'un congrés presencial, proporcionar un espai de trobada entre professionals per a l'actualització de coneixements, per debatre sobre aspectes concrets de la professió i per mostrar treballs científics o experiències, en forma de comunicacions o exposició de casos clínics .

La modalitat virtual proporciona flexibilitat en l'assistència a les congressistes, que poden accedir-hi al llarg d'un període llarg de temps i a qualsevol hora del dia, ja que els continguts estan sempre disponibles.

Els comitès organitzador i científic s'encarreguen de mantenir el rigor científic i metodològic que les professionals TCAE es mereixen, destacant l'aposta per abordar en les taules, ponències i tallers formatius programats, temes de màxima actualitat científica i de debat professional.

És una excel·lent ocasió que proporciona la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) per compartir experiències i inquietuds i, d'aquesta manera, avançar en les competències que seguiran fent de les TCAI una professió de futur al segle XXI.

ESTRUCTURA DEL CONGRÉS

Plenari. (2,2 crèdits en la 1a edició)

- Conferència inaugural: 'Present i futur de les TCAI'
- Ponències:
                    "
Funcions de les TCAI en l'equip multidisciplinari: responsabilitat o delegació"
                    "La prevenció de riscos laborals en les TCAI"
- Taules de debat:
                    "
Visió integral de les cures, humanitzar l'art de cuidar "
                    "
Té paper la TCAI en l'atenció primària de salut"

Tallers : (2,6 crèdits en la 1a edició)

-"La higiene i la seguretat en el pacient "
-"Técnicas de suport a les Activitats de la Vida Diària (AVD) a persones amb discapacitat"

Sol·licitada Acreditació per a la 2a edició
Inscriu-te a la 2a edició del I Congrés per TCAI de la FSS-CCOO amb el lema "Atenció Integral de TCAE al Pacient: Cuidant Vides".
Ens veiem a http://www.congresovirtualccootcae.com/index.php

Cures Auxiliars d'Infermeria amb malalts neurològics centrat en AVC

6 de febr. 2015, 2:11 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 13 de febr. 2015, 2:28 ]

Cures Auxiliars d'Infermeria amb malalts neurològics centrat en AVC

CCOO. Csdm ofereix un curs presencial En cures Auxiliars d'Infermeria amb malalts neurològics centrat en AVC.

Inici del Curs: Dimecres 11 de febrer 2015
Fi del Curs: Dimecres 11 de Març 2015
Horari: 09:00 a 13:00h.
Duració: 20 hores.
Modalitat: Tots els dimecres de forma presencial a la nostra seu.
Ubicació: Carrer Castaños, 120. MATARÓ 08302 (Seu CCOO Pla d'en Boet)
A qui va dirigit? A tot el personal sanitari.
Quin cost té? Totalment gratuït.
 contacteu amb CCOO secció sindical del consorci sanitari del maresme

CCOO llança el pla formatiu per a la Sanitat Pública 2014 amb noves ofertes en el seu catàleg de cursos gratuïts.

11 de maig 2014, 1:48 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 11 de maig 2014, 1:48 ]

FotoA partir d'avui, 5 de maig i fins al proper mes de juny  pots inscriure't en els cursos gratuïts del pla AFEDAP 2014 que ofereix la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) i que s'executaran a partir de mitjans del mes de setembre. Una oferta formativa que enguany es completa amb 17 nous cursos en el catàleg, tant per al personal sanitari com per el de gestió i serveis.

Perquè la formació de les treballadores i treballadors de l'àmbit sanitari és el nostre compromís, tot i que la subvenció per part de l'Administració es veu reduïda en gairebé un 6%, respecte a la convocatòria de 2013, la FSS-CCCOO formarà al màxim nombre d'alumnes possible. L'oferta formativa d'aquesta edició inclou cursos dirigits a totes les categories professionals. A més, continuant amb el nostre compromís de garantir la qualitat de l'oferta, absolutament totes les accions formatives per al personal sanitari estan Acreditades per la Comissió de Formació Contínua del Sistema Nacional de Salut (SNS). Per la seva banda, totes les accions dirigides al personal de gestió i serveis (no sanitaris) compten amb el corresponent Reconeixement o aval d'oficialitat.

Modalitats Els cursos s'imparteixen en tres modalitats diferents:

• A distància: amb enviament a l'alumne / a del material del curs.
• On line: el material es troba en una plataforma de suport virtual
•Teleformació: treballant en una plataforma d'internet interactiva. Els cursos en modalitat on line i teleformació s'incrementen de manera significativa, representant el més del 36% del total del Pla.

És fonamental garantir la permanència dels
alumnes i les alumnes en el desenvolupament del curs al qual s'hagin inscrit perquè, tot i que els cursos són gratuïts, qualsevol abandonament detreu la possibilitat d'accedir a la formació a una altra persona.
Finalment, la FSS-CCOO sol · licita i agrairà a tots els alumnes que omplin el qüestionari de valoració de l'activitat formativa, ja que ajudarà a millorar l'oferta en futurs exercicis: és un compromís de CCOO col · laborar en garantir una formació de qualitat i accessible a tot el personal de les administracions públiques sanitàries, independentment del Servei de Salut en què treballi.

No perdis temps i apunta't http://sanidad-formacion.ccoo.es

TU FORMACIÓ - EL NOSTRE COMPROMÍS!

CCOO ofereix a la seva afiliació cursos de la màxima qualitat per a accedir a places EIR i MIR amb un 20% de descompte

13 d’abr. 2014, 22:31 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 13 d’abr. 2014, 22:32 ]

Foto

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) ofereix en exclusiva a la seva afiliació la renovació de l'Acord amb el Grup CTO, dirigida a la preparació per accedir a les places de formació sanitària especialitzada de Medicina (MIR) i Infermeria ( EIR) durant el període 2014-2015.

Uns cursos que s'adapten a les circumstàncies personals amb diferents modalitats d'impartició: teleformació, presencial, caps de setmana, etc; i als quals les afiliades i afiliats a CCOO poden accedir amb un descompte d'un 20%. Així mateix, es possibilita la possibilitat del pagament ajornat, sense que això suposi un increment en el cost final; amb material d'alta qualitat i noves edicions de llibres, totalment actualitzats. Per accedir a la informació d'objectius, continguts, metodologia, iINSCRIPCIÓ , de les diferents modalitats pots dirigir-te a les seus de CTO, contactar a la seva web  www.grupocto.es o al telèfon 917824330. Per què t'oferim els cursos amb CTO? Any rere any, els resultats de les persones que es preparen a CTO, acrediten l'alt nivell de formació impartit: • Resultats dels alumnes preparats amb CTO Infermeria en la prova de EIR2014 4 aprovats dels 10 primers 6 aprovats dels 12 primers 10 aprovats dels 20 primers 36 aprovats dels 50 primers • Resultats dels alumnes preparats amb CTO Medicina a la prova de MIR2014Els 6 primers llocs 8 dels 10 millors exàmensagost aprovats dels 10 primers 15 aprovats dels 20 primers 21 aprovats dels 30 primers És imprescindible acreditar l'afiliació a la FSS-CCOO mitjançant la presentació del comprovant de pagament de l'últim rebut de la quota . Per afiliar-se a la Federació, pots contactar amb la seu del sindicat més propera, consulta- punxant aquí.

El Pla subvencionat de Formació per al 2014 ofereix un catàleg de cursos més ampli per premiar la fidelitat de l'afiliació

24 de març 2014, 23:53 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 24 de març 2014, 23:53 ]

Foto

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) en la seva aposta i consideració de la formació com un objectiu prioritari i una necessitat per la seva afiliació, torna a subvencionar amb fons propis un nou pla formatiu en 2014 per premiar la seva fidelitat. En aquesta nova edició, ofereix un catàleg més ampli de cursos per a sanitaris i no sanitaris, així com nous avantatges en els terminis i reconeixement de l'antiguitat com afiliada o afiliat. Coneix l'oferta i no dubtis a inscriure't com més aviat.

Les persones afiliades a CCOO, a tot el país, amb tres mesos d'antiguitat i al corrent de pagament, o aquelles que s'afiliïn i tinguin una primera quota abonada, poden inscriure en els cursos d'aquest pla subvencionat, a desenvolupar al llarg de 2014. És important tenir en compte que no podran fer-se més de dos cursos al mateix temps.

Terminis de sol · licitud i execució : Al llarg de tot l'any 2014.

Capacitat màxima de cursos per afiliació i any :

• Noves afiliades i afiliats ............ ................. 4 cursos / any.
  • Afiliada i afiliat de + 1 any i - de 3 anys ........... 5 cursos / any.
  • Afiliada i afiliat de + 3 anys .......................... 6 cursos / any.

Condicions d'inscripció :

• Afiliació a CCOO, al corrent de pagament.

• Alta de nova afiliació amb la primera quota abonada.

• Pagament de 19 € per curs sol · licitat (CCOO subvenciona la resta del cost de cada curs).

• Disposar d'ordinador amb accés a internet i compte de correu electrònic.

• Inscripcions a: www.fysa.es

Compromís de qualitat :

• Els cursos que s'ofereixen per al personal sanitari estan acreditats per la Comissió Nacional de Formació Contínua del SNS. * (És possible que durant el procés de "reacreditació" dels cursos, el nombre de crèdits es vegi modificat per Resolució de l'Administració)
  • Els curs que s'ofereixen per al personal no sanitari compta amb el Reconeixement d'Interès Docent Sanitari (RIDS) o d'Interès Sanitari (RIS), mitjançant les corresponents resolucions de l'administració sanitària. * (Atenent al criteri d'algun tribunal de comunitat autònoma pot ser que no es valori aquest Reconeixement oficial en els processos selectius)

Com inscriure : En primer lloc s'han de omplir tots els camps del full de sol · licitud que trobarà en punxar sobre del nom del curs triat. Si la seva situació laboral a l'hora de inscriure és de desocupació, d'indicar l'adreça i codi postal del seu domicili habitual en els següents camps de la sol · licitud: 'Domicili del centre de treball' i 'Codi postal del centre de treball'. Un cop completada la sol · licitud ha de fer clic a la pestanya "Enviar dades" que trobareu al final de la mateixa i el procés haurà finalitzat. Cal destacar que s'ha de fer una inscripció per cada activitat sol · licitada. Els cursos es realitzaran en la modalitat ON LINE, amb la descàrrega d'arxius en format PDF (no es facilitaran manuals en paper) i les persones admeses disposaran de tutories personalitzades a través de correu electrònic. La FSS-CCOO es posarà en contacte amb els alumnes i les alumnes a través d'FYSA, un cop comprovat el pagament i les condicions d'afiliació, per informar-los de la data de començament de l'edició del curs sol · licitat en la qual han estat inclosos. És important assenyalar que s'han d'abstenir de matricular-en aquest pla aquelles persones que no estiguin afiliades a CCOO o no estiguin al corrent de pagament.

¡PER A QUALSEVOL INFORMACIÓ, DUBTE, CONSULTA O RECLAMACIÓ CONSULTEU AMB LA VOSTRA SECCIÓ SINDICAL!

Veure cartell en català

Cursos subvencionats per afiliats i nova afiliació.

28 de jul. 2013, 23:30 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 28 de jul. 2013, 23:36 ]

Pla formació 2013

Cursos on-line subvencionats per afiliats i nova afiliació.

La Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios de CCOO (FSS-CCOO) sigue priorizando la formación como un objeto y una necesidad para su afiliación. Por este motivo y, una vez analizado el resultado extraordinario del plan formativo desarrollado en 2012, decide continuar subvencionando con fondos propios un plan formativo para premiar su fidelidad

Las personas afiliadas a la FSS-CCOO, en todo el Estado, con más de tres meses de antigüedad y al corriente de pago o que se afilien con el pago adelantado de tres cuotas, pueden inscribirse en los cursos de este plan subvencionado, a desarrollar a lo largo 2013, no pudiendo hacerse más de dos cursos al mismo tiempo.

Plazos de solicitud: a lo largo de todo el año 2013.

Plazos de inicio de ejecución:

Del 1 de febrero al 15 de abril de 2013.

Del 1 de junio al 15 de agosto.

Del 1 de octubre al 15 de diciembre.

Número máximo de cursos por afiliado y año:

Nuevo afiliado o afiliada, 4 cursos por año.

Afiliación de más  de un año y menos de tres, 5 cursos por año.

Afiliación de más de tres años, 6 cursos por año.

Condiciones de inscripción:

· Afiliación en CCOO de más de 3 meses, o alta de nueva afiliación con el pago adelantado de tres cuotas.

· Pago de 19 euros por curso solicitado (CCOO subvenciona el resto del coste de cada curso).

· Ordenador con acceso a Internet y cuenta de correo electrónico.

· Inscripciones en ‘www.fysa.es

Compromiso de calidad:

· Cursos para profesionales sanitarios: Acreditados por la Comisión Nacional de Formación Continua del Sistema Nacional de Salud (SNS).

· Cursos para profesionales no sanitarios: Reconocimiento de Interés Docente Sanitario. Atendiendo al criterio de algún tribunal de comunidad autónoma puede ser que no se valore este reconocimiento oficial en los procesos selectivos.

Inscripción

Para formalizar la inscripción deben rellenarse todos los campos de la hoja de solicitud disponible al pinchar sobre el curso elegido. En el caso de que la persona interesada se encuentre en situación de desempleo, se deberá señalar en los campos de la solicitud ‘'Domicilio del centro de trabajo' y 'Código postal del centro de trabajo' la dirección y código postal de su domicilio habitual.

Una vez completada la solicitud, hay que hacer click en la pestaña ‘Enviar datos’ y el proceso habrá finalizado. Cabe destacar que se debe hacer una inscripción por cada actividad solicitada.

CCOO subvenciona cursos para premiar la fidelidad de su afiliación

9 d’abr. 2013, 1:34 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme

Carteles

Plazos de solicitud: a lo largo de todo el año 2013.

Plazos de inicio de ejecución:

Del 1 de febrero al 15 de abril de 2013.

Del 1 de junio al 15 de agosto.

Del 1 de octubre al 15 de diciembre.

Número máximo de cursos por afiliado y año:

Nuevo afiliado o afiliada, 4 cursos por año.

Afiliación de más  de un año y menos de tres, 5 cursos por año.

Afiliación de más de tres años, 6 cursos por año.

Condiciones de inscripción:

· Ordenador con acceso a Internet y cuenta de correo electrónico.

· Inscripciones en ‘www.fysa.es

Compromiso de calidad:

Inscripción

Todos los cursos se realizarán on line, con la descarga de archivos en formato PDF (no habrá manuales en papel) y se ofrecerán tutorías personalizadas a través de correo electrónico.

La FSS-CCOO se pondrá en contacto con los alumnos y las alumnas a través de Formación y Sanidad (FYSA), una vez comprobado el pago y las condiciones de afiliación a la rama sanitaria, para informarles de la fecha de comienzo de la edición del curso solicitado en la que han sido incluidos.

Deben abstenerse de matricularse en este plan aquellas personas que no estén afiliadas a la FSS-CCOO de su comunidad autónoma, no estén al corriente de pago o carezcan de una antigüedad mínima de 3 meses.

PARA CUALQUIER INFORMACIÓN, DUDA O CONSULTA DIRIGIRSE A VUESTRA SECCIÓN SINDICAL

1r Congrés virtual per Tècnics en Cures Auxiliars d' Infermeria

24 de febr. 2013, 10:41 publicada per Federació de Sanitat CCOO Catalunya   [ actualitzat el 21 de jul. 2013, 22:57 per CCOO Consorci Sanitari del Maresme ]

TCAI afiliades de l'Hospital de Palamós obtenen premi al I Congrés Virtual

Foto

Primer premi a la millor comunicació del congrés i que pertanyen al grup del taller 1: La Higiene y la Seguridad en el Paciente, a la comunicació titulada:

86/20: "Utilización de la escala Norton en el servicio de urgencias hospitalarias: ¿qué nos aporta?"
De les autores: Teresa Muñoz Belmonte i Nativitat Ortells Abuyé
Centre de treball: Hospital de Palamós

Foto

Aprofita l' oportunitat de poder presentar comunicacions que et puguin servir per les bosses de treball , carrera professional, acreditació de competències, concursos de trasllat, OPE, etc.

Feu clic per veure TOTA LA INFORMACIÓ

Formació: Primer congrés virtual per Tècnics en Cures Auxiliars d' Infermeria

8 de des. 2012, 11:58 publicada per Federació de Sanitat CCOO Catalunya

Ja pots inscriure't al primer congrés virtual per auxiliars d'infermeria.
S'obre el termini d'inscripció per a participar en aquesta trobada virtual pionera, que es presenta amb el nom de "Atenció Integral del Tècnic en Cures Auxiliars d'Infermeria (TCAI) al Pacient: Cuidant Vides"

Accedeix al web del congrés, que tindrà lloc del 10 al 21 de juny de 2013, i formalitzar la inscripció. Accedeix des d'aquest espai a tota la informació relacionada amb aquesta trobada professional promoguda per la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO), que neix amb la intenció d'estendre a tots els col·lectius professionals sanitaris.
Aprofita les possibilitats que t'ofereix el seu component virtual i comparteix coneixements amb altres professionals de la forma més pràctica, conciliant la vida laboral i personal.

VEURE PROGRAMA PRELIMINAR
Web del congrès
Informació d'inscripció
Full d'inscripció

Prova ECOE per a metges (Evaluació Clinica Objectiva Estructurada)

18 d’oct. 2012, 12:15 publicada per Federació de Sanitat CCOO Catalunya

El Ministeri de Salut, Serveis Socials i Igualtat ha presentat al Comitè Consultiu del Sistema Nacional de Salut, el projecte del real decret que modifica l'apartat 1 de l'article 2 de l'RD 1753 /1998 que regula l'accés excepcional al títol de metge especialista en Medicina Familiar i Comunitaria.
El objectiu d'aquesta esmena és posar una data límit per la presentació de sol·licituds per accedir a la titulació d'especialista i donar per acabat, a través de la celebració de la darrera prova ECOE (Evaluación Clínica Objetiva Estructurada), l'accés a aquesta especialitat a totes les persones que van obtenir el títol de Llicenciat en medicina abans de 1 de gener de 1995.
Aquesta data s'estableix a 31 gener 2013.
Per l'accés excepcional és necessari complir amb els requisits següents:
• Exercir com a metge de família en el sistema Nacional de Salut, com a mínim 5 anys abans de 1 de gener de 2008
• Haber fet, abans de la data indicada, un mínim de 300 hores de formació, relacionats a aquesta especialitat

1-10 of 12