Inici‎ > ‎Noticies Dona‎ > ‎

Manifestació unitaria convocada el diumenge 8 de març a les 12:00 hores a Plaça Universitat

9 de març 2015, 1:44 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 9 de març 2015, 1:45 ]
Benvolgudes companyes i companys,

Amb motiu de la cel·lebració del Dia Internacional de la Dona Treballadora us envio la invitació que fan des de la Secretaria de Dona   la CONC per assistir,

Manifestació unitaria  convocada  el diumenge 8 de març a les 12:00 hores a Plaça Universitat.

Invitació pel dia 9 de març a una jornada de reflexió i acció per construir el camí cap a l’equitat de gènere. Tindrà lloc a seu central de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, de Barcelona), de 9.30 a 11.30 h.

A la taula rodona intervindrà la nostra companya  Amparo Loren, secretària general de la Secció Sindical de l’Hospital Arnau de Vilanova i secretària d’Acció Sindical de la Federació de Sanitat a Lleida.

A la pàgina web de la secretaria de la dona de la CONC podeu consultar.

Salutacions

Gemma Medina