Inici‎ > ‎Noticies Dona‎ > ‎

Manifestació per l'avortament lliure i gratuït

26 de set. 2013, 0:12 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 3 d’oct. 2013, 22:53 ]

FotoLa campanya de celebració del dia 28 de setembre, dia internacional d'acció per l'avortament lliure i gratuït, ha tingut un ampli ressó a Catalunya i a tot l'Estat. Les manifestacions més grans han tingut lloc, lògicament, a les grans ciutats, però també als territoris. Tant és així que fins i tot a Vic, la "Ciutat dels Sants" i el meu estimat poble, va tenir lloc un acte de concentració en contra de la reforma de la Llei de salut sexual i reproductiva i de l'avortament.

FotoEl 4 juny 2012 ens vam constituir com a Plataforma Estatal en Defensa dels Drets Sexuals i Reproductius "Decidir ens fa Lliures" amb l'objectiu de mobilitzar-nos activament per frenar la vulneració de drets humans que suposa la reforma de la Llei de Salut Sexual i Reproductiva i Interrupció Voluntària de l'Embaràs anunciada pel Govern, així com altres mesures que obstaculitzar l'exercici dels drets sexuals i reproductius de la ciutadania espanyola.

Per veure el manifest