Inici‎ > ‎Noticies Dona‎ > ‎

25 de novembre, dia internacional contra la violència de gènere

12 de nov. 2013, 4:25 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 12 de nov. 2013, 4:31 ]
Benvolgudes, benvolguts,
Com cada any el 25 de novembre, dia internacional contra la violència de gènere , enmarca moltes activitats al llarg del mes. Aquest mes no farem cap reunió de la Secretaria, amb la intenció que utilitzeu les hores sindicals per participar en alguna d'aquestes activitats. Especialment per a la gent de Barcelona i rodalies, us faig arribar el programa del IX Fòrum contra les violències de gènere. Aquest Fòrum és molt important, tant per la qualitat de la gent que imparteix els diferents tallers i xerrades, com pel gran ventall d'activitats que reuneix en tres dies. Als diferents territoris també es fan moltes activitats. Us animo molt a participar!!

Una proposta: els dies de manifestació per les pensions i els presupostos antisocials, porteu un llacet de color morat, especialment el diumenge dia 24!!!!

Ċ
CCOO Consorci Sanitari del Maresme,