Inici‎ > ‎Noticies conveni‎ > ‎

Reunió de la Federació de Sanitat de CCOO, la resta de sindicats del conveni SISCAT i les patronals

2 d’ag. 2017, 10:39 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 2 d’ag. 2017, 10:40 ]

Reunió de la Federació de Sanitat de CCOO, la resta de sindicats

del conveni SISCAT i les patronals

les patronals del conveni del SISCAT (Unió, CAPSS i ACES) i els sindicats CCOO, UGT, SATSE i MdC ens hem reunit a Barcelona per plantejar l’increment de les taules salarials atesa la pujada de tarifes del sector.

La part social ha manifestat que la pujada de salaris sigui com a mínim de l’1%, amb efectes retroactius des de l'1 de gener del 2017, amb aplicació a partir de la nòmina del mes de setembre del 2017 i amb abonament dels endarreriments el mes d’octubre del 2017.

La part empresarial ha manifestat que per poder revisar el salari és necessària la constitució d’una taula negociadora amb la representativitat actual i la publicació de les tarifes i dels preus unitaris. Com que no han estat completament publicats entenen que no es donen les condicions de la disposició addicional tercera del conveni.

Les dues parts han acordat tornar-se a reunir el dia 20 de setembre del 2017 per intentar la constitució de la comissió negociadora per revisar les taules salarials atenent el que disposa la Disposició addicional 3a del I Conveni col·lectiu SISCAT.