Inici‎ > ‎Noticies conveni‎ > ‎

Comunicat de Premsa : L'ACTE DE MEDIACIÓ DE LA XHUP FINALITZA SENSE ACORD

31 de gen. 2013, 3:29 publicada per Federació de Sanitat CCOO Catalunya

Foto

El Govern de la Generalitat ha dificultat les negociacions a la sanitat concertada per interès electoral

L’ACTE DE MEDIACIÓ DE LA XHUP FINALITZA SENSE ACORD

Ahir es va fer al Departament de Treball l’acte de mediació sobre la jornada anual del sector de la XHUP. Aquesta mediació va ser sol·licitada per les organitzacions patronals davant la impossibilitat d’arribar a un acord en la Comissió Negociadora del Conveni.

CCOO vam tenir una reunió prèvia amb el director general de Relacions Laborals en què vam manifestar la nostra voluntat d’arribar a un acord. El director general va dir-nos que aquest era un assumpte important que tindria prioritat i que ens citaria en un termini breu per fer la mediació. Ha passat més d’un mes i mig.

A l’acte de mediació, CCOO hem manifestat el nostre desacord amb l’actuació irresponsable del Govern de la Generalitat. Atesa la importància del sector i la gran quantitat de treballadors afectats, l’Autoritat Laboral es va comprometre a accelerar aquest procediment, però el Govern, atenent a criteris purament electorals, ha impedit que es pogués fer abans de les eleccions, ja que en plena campanya electoral no podia permetre’s un fracàs en les negociacions d’un sector tant important.

Més informació: 121214 Mediació XHUP[1].pdf