Inici‎ > ‎Hospital Sant Jaume‎ > ‎

Reunió amb la Cap de RRHH de la nostra empresa

13 de febr. 2015, 2:24 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 13 de febr. 2015, 2:24 ]
                                                      NOTA INFORMATIVA
El passat 10 de febrer, les delegades i delegats de CCOO varem mantenir una reunió amb la Cap de RRHH de la nostra empresa, Sra. Johanna Cáceres.
Vam tractar els següents temes:

1- Calendari anual per al personal de jornada programada.
Manifestem a la Sra. Cáceres que tot el personal de la plantilla té el dret legal de tenir un calendari laboral de tot l’any amb la jornada establerta amb la excepció legal del 10% de jornada per distribució irregular. En aquests moments això no es produeix i s’està lliurant al personal un calendari cada mes per al mes següent.
Hem exigit que es faci com marca la Llei.

2- Prioritat en l’ordre per la cobertura de vacants o IT de llarga durada. Preguntem quin criteri s’utilitza i ens diu que actualment és l’antiguitat a l’empresa. Informem que aixó no s’està complint i li hem demanem que es facin llistes del personal per ordre d’antiguitat que siguin públiques per tal que tothom pugui saber en quin lloc està.
La Sra. Caceres ha manifestat que s’encarreguen les supervisores i les cap d’àrea de decidir qui ocupa aquests llocs.

3- Situació de psicogeriatria a Sant Jaume i càrregues de treball en Sant Jaume i Sant Josep.
Comuniquem que a psicogeriatria la situació ha arribat al límit i que cal posar remei immediatament. Fa temps que estem intervenint per que es realitzi un estudi de riscos psicosocials i de càrregues de treball. Hem fet entrevistes al servei de prevenció i peticions a RRHH.
Ens informa que a finals de febrer s’iniciarà a psicogeriatria l‘avaluació psicosocial l’avaluació de càrregues de treball, per estendre’s tot seguit a tots dos centres.
Afegim que malgrat això necessitem solucions immediates i es va comprometre a parlar-ho amb la cap d’àrea i a reunir-se amb el comitè de seguretat i salut.

4- Cobertures urgents en cap de setmana.
Informem dels problemes que hi ha per suplir absències sobtades en cap de setmana i va manifestar que és responsabilitat de la supervisora, que està en l’Hospital, i que tenen l’obligació de fer la seva feina.
En cas de voler fer qualsevol comentari, poseu-vos en contacte amb nosaltres.
ccoocsdm@gmail.com

Mataró, 12 de febrer de 2015