Inici‎ > ‎Hospital Sant Jaume‎ > ‎

personal a jornada programada o amb contracte a temps parcial indefinits pugui millorar la seva situacióI també volem que per a les suplències es faci el mateix

15 de jul. 2016, 2:46 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 15 de jul. 2016, 2:48 ]
Benvolgudes companyes i companyes.

Des del principi, la gent de CCOO venim barallant per aconseguir que el personal a jornada programada o amb contracte a temps parcial indefinits pugui millorar la seva situació accedint a contractes de jornada complerta en les vacants que van quedant tant al nostre centre com a qualsevol altre centre del Consorci doncs som la mateixa empresa.

A poc a poc anem aconseguint que algunes companyes millorin però nosaltres el que volem és que s'estableixi un nou sistema objectiu i igualitari per obtenir aquestes millores. I també volem que per a les suplències es faci el mateix, donat la feina a les companyes per antiguitat en l'empresa.
Seguirem lluitant per tots els mitjans fins aconseguir-ho.