Inici‎ > ‎Hospital Sant Jaume‎ > ‎

Mobilitzacions Contra la reforma de les pensions i per uns pressupostos socials

10 de nov. 2013, 23:11 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 10 de nov. 2013, 23:11 ]
Mobilitzacions
contra la reforma de les pensions i
per uns pressupostos socials
Assemblea de delegats/des 19 novembre
Metrada 21 novembre
Manifestacions 22-23-24 novembre
Concentració davant del Parlament 4 desembre

Companys, companyes,
La Confederació Europea de Sindicats (CES), amb el seu president, Ignacio Fernández Toxo, al capdavant, ha convocat jornades d’acció a tota Europa entre els dies 17 i 24 de novembre amb l’objectiu d’impulsar i activar el Pla d’inversions i creixement de l’ocupació de qualitat elaborat pel sindicalisme continental. Aquest Pla és una ambiciosa i detallada estratègia de reactivació econòmica per sortir de la crisi i acabar amb les polítiques d’austeritat, mitjançant una forta inversió anual i la creació de milions de llocs de treball en els propers 10 anys.
A Catalunya aquestes mobilitzacions se concretaran de la manera següent:
Assemblea conjunta CCOO i UGT de delegats i delegades 19 de novembre
Lloc: Centre Cívic de les Cotxeres de Sants de Barcelona, c/Sants, 79.
Hora: 11:30

Metrada
21 de novembre
Concretarem els llocs de la distribució d’octavetes per la difusió de la convocatòria a la manifestació del 24 a Barcelona. A Tarragona, Lleida i Girona les Unions territorial us convocaran.

Manifestacions
 Tortosa, 22 de novembre
 Lleida, 23 de novembre
 Barcelona, Tarragona i Girona 24 de noviembre
L’objectiu és mostrar el rebuig frontal de CCOO i els altres sindicats que formen part de la CES a la reforma de les pensions que prepara el Govern del PP i que significarà una enorme agressió al poder adquisitiu de les pensions i la sostenibilitat futura del sistema, i reclamar també uns pressupostos de l’Estat i de Catalunya que tinguin un caire social i abandonin les retallades en sanitat, educació i serveis socials. I a més, a aquests pressupostos s'hi afegeixen noves reformes regressives que ataquen els interessos de la ciutadania com són les de l'administració local.
Manifestació a Barcelona:
Dia : 24 de novembre.
Lloc de convocatòria: Passeig de Gràcia amb c/Aragó
Hora: 11:30 convocatòria general.
Observacions: Aquesta manifestació compta amb el suport del conjunt del moviment sindical i veïnal (CONFAVC, FAVB, CCOO, UGT, IAC...), ja sigui directament o a través de diverses plataformes en defensa de la sanitat, la funció pública o l’educació, així com dels més variats moviments socials i sociopolítics (SOS-Racisme, PAH, Assemblea d’aturats/aturades, Campanya per una Renda Garantida de Ciutadania, “Iaioflautes”, “Juntes Podem”, “Front Cívic”, “Procés Constituent”...) i del moviment feminista (Ca la Dona).
Tindrà una capçalera sota el lema: ATUREM ELS PRESSUPOSTOS ANTISOCIALS

Jornada de lluita 4 de desembre. Concentració davant del Parlament de Catalunya
Ja en la recta final del debat pressupostari, en què hi haurà accions diverses al llarg del dia i al vespre, una concentració multitudinària davant del Parlament per palesar les exigències de la majoria social d’aquest país.
Lloc: Davant del Parlament de Catalunya, Parc de la Ciutadella, s/n.
Hora: 18:00
A més, plantejarem que a banda de Barcelona, a la resta de poblacions es facin
concentracions simultànies (18:00) davant les delegacions del Govern i/o davant dels Ajuntaments.
Ċ
CCOO Consorci Sanitari del Maresme,