Inici‎ > ‎Hospital Sant Jaume‎ > ‎

Mediació Departament de Treball

17 de des. 2014, 4:13 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 17 de des. 2014, 4:21 ]
El 16 de desembre de 2014, prèvia consulta amb la comissió negociadora del conveni col·lectiu del SISCAT, acordem amb l’ UGT de Sanitat sol·licitar una mediació al Departament d’Empresa i Ocupació, document que us annexem, la finalitat del qual és forçar una nova reunió de la Mesa Negociadora.

Les dificultats amb les quals s'han desenvolupat fins ara les negociacions, i el poc temps que han durat les mateixes, ens ha fet considerar que, efectivament, s'ha vulnerat el principi de bona fe amb que les parts han d'afrontar la negociació col·lectiva.

Els motius que ens han portat a prendre aquesta decisió de forma conjunta han estat varis, però, principalment, que la negociació sectorial i el conveni no caigui en el més absolut buit, que aquesta Mesa tingui la continuïtat necessària perquè puguem fer front a la pressions de la patronal, que pressiona i molt a tots els treballadors i treballadores, vertebrant tota la negociació amb un ús abusiu de la Reforma laboral i l'article 41 de l'ET en totes i cadascuna de les entitats o empreses, de manera que ens afebleix com a professionals i com a sector.

Queda pendent abordar conjuntament i el més aviat possible, uns objectius clars, per si els que teníem no ho eren, i una estratègia per aconseguir-los en el marc de la negociació col·lectiva

Barcelona, 17 de desembre de 2014

Temes relacionats