Inici‎ > ‎Hospital Sant Jaume‎ > ‎

La resposta del Consorci i de la Unió Catalana d'Hospitals a la carta que vam enviar a les patronals demanant la pròrroga del Conveni de la XHUP i la represa de les negociacions:

3 de jul. 2013, 23:29 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 3 de jul. 2013, 23:44 ]
Companys i companyes,

A continuació transcric la resposta que acabem de rebre del Consorci i de la Unió Catalana d'Hospitals a la carta que vam enviar a les patronals demanant la pròrroga del Conveni de la XHUP i la represa de les negociacions:

Benvolguts,

Com a resposta a la vostra carta amb data 2 de juliol, la qual es desprèn la preocupació per la situació que es genera a la finalització del període d’ultra activitat dels vigents convenis, demaneu la pròrroga dels mateixos.

Entenem i compartim la vostra preocupació, coneixeu la posició de les Patronals al respecte de la pròrroga dels Convenis, donada la situació de decrement pressupostari com a conseqüència de la reducció de tarifes del CatSalut,  (4,6) per tot l’any 2013, al que cal sumar-hi l’impacte de la RAT. També l’increment de costos per l’augment de l’IVA i la desaparició de les bonificacions a la contractació.

Tot i així, estem disposats a parlar-ho tan abastament com sigui necessari per cercar solucions a la situació i minimitzar tan com sigui possible l’impacte de la mateixa.

Per això, ens posem a la vostra disposició perquè a partir de la recepció d’aquest escrit puguem veure’ns en el lloc i hora que considereu.

Atentament,

X. Baro                    P. Rol