Inici‎ > ‎Hospital Sant Jaume‎ > ‎

11 de maig 2013, 20:12 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 28 de maig 2013, 22:50 ]

La manifestació estava convocada per la Plataforma en defensa del serveis públics del Maresme

Moltes felicitats a totes les persones que veu assistir a la manifestació de Mataró.

Un agraïment a la gent gran i a la mainada. Defensem els vostres drets,defensem el vostre futur.Tots junts podem

Històrica manifestació a Mataró en defensa del serveis públics

Foto

Dissabte dia 25 de maig a les 18.30 la plataforma en defensa dels serveis públics del Maresme va convocar una manifestació en defensa dels serveis públics a Mataró.

La convocatòria s'adreçava a tota la ciutadania, que és la que te el dret d'accés als serveis públics, i volem ressaltar que era d'àmbit comarcal, i estava feta per un moviment ciutadà del que CCOO forma part. Aquesta Plataforma arriba en un bon moment per treballar unitàriament i així mobilitzar a molta més gent.

La manifestació va partir de tres punts diferents de Mataró amb tres recorreguts diferents que confluiran a la Pça. de les Tereses, des d’on vam seguir junts pel carrer Sant Josep fins davant de l’Ajuntament, on es va llegir el manifest unitari en defensa dels serveis públics.

Les diferents columnes es van faran segons els sectors que representavan:

Sanitat: davant de l’Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena (c. Hospital)

Ensenyament: Plaça Miquel Biada, (davant estació renfe Mataró)

Altres Serveis Públics: Plaça dels Nous Jutjats (Pl. Tomás y Valiente)

La manifestació és una de les més multitudinàries que s'han fet mai a Mataró.

Podeu vuere les fotografies a la
Galeria d'imatges

La Plataforma en Defensa dels Serveis Públics del Maresme convoca roda de premsa amb motiu de les mobilitzacions del dia 25 maig

FotoAvui  25 de maig, a les 18.30 h, la Plataforma en Defensa dels Serveis Públics del Maresme ha convocat una manifestació unitària a Mataró per defensar els serveis públics.

La manifestació sortirà de tres punts diferents de Mataró amb tres recorreguts diferents que confluiran a la Pl. de les Tereses, des d'on seguirem junts pel carrer Sant Josep fins davant de l'Ajuntament, on es llegirà el manifest unitari en defensa dels serveis públics.

Les diferents columnes es faran segons els sectors que representen:
- Sanitat: davant de l'Hospital de Sant Jaume i Santa Magdalena (C. Hospital). 18:30h
- Ensenyament: plaça Miquel Biada (davant estació RENFE Mataró).
- Altres serveis públics: plaça dels Nous Jutjats (Pl. Tomás y Valiente)

La Plataforma en Defensa del Serveis Públics està integrada entre d'altres per: la Coordinadora en Defensa de la Sanitat Pública de Mataró - Maresme, PAH Mataró, CGT Mataró - Maresme, CCOO Mataró Vallès Oriental-Maresme, Assemblea Groga del Maresme, AV de Cirera, CATAC-IAC Ajuntament de Mataró, Coordinadora Obrera Sindical del Maresme (COS), USTEC - Stes (IAC) Maresme, Federació d'Associacions Veïnals de Mataró (FAVM), AV Peramàs - Esmandies, Asamblea de los Marroquíes, Comitè. de Treballadors del Consorci Sanitari del Maresme (CSdM), CATAC - CTS (IAC) Hospital de Mataró i Moviment Educatiu del Maresme (MEM).

Per aquest motiu convoquem una roda de premsa per explicar als mitjans de comunicació els detalls i objectius d'aquesta mobilització. Serà demà divendres, 17 de maig, a les 12 h a Les Esmandies, casal de barri (Ronda O'Donnell, 94) de Mataró.

El proper 25 de maig la Plataforma en defensa dels serveis públics del Maresme convoca a Mataró una gran manifestació a la que tots tenim el deure d'assistir formant part de la columna blanca de la sanitat. Cal que sigui un èxit.