Inici‎ > ‎Hospital Sant Jaume‎ > ‎

Des de la Plataforma pel Dret a la Salut en la que CCOO també hi som, es convoquen concentracions a tots els hospitals i centres sanitaris arreu del territori català. divendres dia 20 a les 12 hores.

19 de juny 2014, 2:24 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 22 de juny 2014, 23:06 ]

Avui divendres, Concentracions als centres sanitaris de Catalunya

FotoAvui diversos centres sanitaris de Catalunya, convocats per la Plataforma per la Defensa de la Salut, de la qual CCOO forma part, han fet concentracions en defensa d'una sanitat pública de qualitat, en les quals han participat treballadors, usuaris, entitats veïnals, etc. A Lleida a les reivindicacions que són comunes a tota la sanitat catalana s'ha afegit l'oposició a la creació d'un nou ens gestor que té com a únic objectiu la fragmentació de l'Institut Català de la Salut.

Feu clic per veure les fotografies de les concentracions

Companys i companyes,

Des de la Plataforma pel Dret a la Salut en la que CCOO també hi som, es convoquen concentracions a tots els hospitals i centres sanitaris arreu del territori català.  La convocatòria és tant per treballadors i treballadores com per la ciutadania.  La propera convocatòria és pel proper divendres dia 20 a les 12 hores.

A les xarxes socials podeu utilitzar els següents hastags: #20J  #EsPublicEsTeu #retalladesperprivatitzar

Contra les retallades en condicions laborals i drets socials

Mobilitza’t  !!!

la Plataforma pel Dret a la Salut per demà dia 20 de juny, a les 12 h  a l'Hospital de Vall d'Hebron.

Continuem lluitant en contra del desmantellament de l' ICS a LLeida !!!, per aquest motiu  US CONVOQUEM EL DIA 25, A LES 9 DEL MATI DAVANT DEL PARLAMENT DE CATALUNYA, aquest dia hi haurà sessió de control al Govern i alguns grups parlamentaris faran preguntes al Govern al respecte.

ES IMPORTANT QUE ELS DELEGATS I DELEGADES DE CCOO MANIFESTEM EL NOSTRE REBUIG AL DESMANTELLAMENT DE L' ICS I A LA PRIVATITZACIÓ DE LA SANITAT.

US ESPEREM A TOTS I TOTES !

La Plataforma pel Dret a la Salut, de la qual forma part CCOO, es concentrarà demà per una sanitat pública

Concentració a l'Hospital de la Vall d'Hebron i altres centres sanitaris de Catalunya

divendres, 20 de juny, CCOO, juntament amb plataformes, entitats i col•lectius per la defensa del dret a la salut i per la sanitat pública i sense exclusions, farem una concentració a l’Hospital de la Vall d’Hebron de Barcelona (a les 12.00 h a les escales de l’Hospital General). La mobilització també tindrà lloc aaltres centres sanitaris d’arreu de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de juny de 2014