Inici‎ > ‎Hospital Sant Jaume‎ > ‎

CCOO i els sindicats que formen part de la Plataforma Sindical Unitària convoquen concentració de delegats i delegades de l'àrea pública

7 de maig 2013, 0:21 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 7 de maig 2013, 0:26 ]
Dimarts, 7 de maig, a les 12'30h lliuraran una carta al President de la Generalitat: Retallar drets, hipoteca el nostre futur

Demà, dimarts 7 de maig a les 12,30, delegats i delegades sindicals que formen part de la Plataforma Sindical Unitària de L’Administració Pública, faran entrega al Palau de la Generalitat de les signatures recollides per demanar al President de la Generalitat un compromís per recuperar el nivell d’ocupació i les condicions de treball que teníem el gener de 2010 a la Funció Pública de Catalunya i per demanar-li que faci marxa enrere en la degradació dels Serveis Públics.
En definitiva, aquest és un escrit on exigim l’elaboració d’uns pressupostos socials que protegeixin i empenyin els drets dels ciutadans i ciutadanes de Catalunya i dels seus empleats públics.

Temes relacionats