Inici‎ > ‎Hospital Sant Jaume‎ > ‎

1 de Maig del 2015

30 d’abr. 2015, 16:51 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 4 de maig 2015, 23:04 ]

'Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social'

1 de Maig del 2015

El Primer de Maig, CCOO torna a reclamar polítiques al servei de la ciutadania. Amb el lema "Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social" cal reivindicar amb força unes polítiques que estiguin al servei de la ciutadania i que defensin i reconstrueixin el nostre malmès estat del benestar. Calen governs que siguin al costat de les persones i contra les retallades que han provocat una progressiva pèrdua del poder adquisitiu de la gent treballadora,  dels pensionistes, de les persones que es troben a l’atur i de totes aquelles que ja han esgotat les prestacions, que són desenes de milers i van en augment.

CCOO convoca els treballadors i les treballadores a participar en les manifestacions del Primer de Maig, que tindran lloc a les principals ciutats de Catalunya.

Barcelona, 11.30 hores. Ronda de Sant Pere / passeig de Gràcia.
Girona, 12.00 hores. Plaça de la Independència.
Tàrrega, 12.30 hores. Plaça Riambau.
Tarragona, 12.00 hores. Plaça Imperial Tàrraco.
Tortosa, 12.00 hores. Plaça del Carrilet.

Sabadell, 29 d'abril, 18.00 hores. Plaça del Doctor Robert.

Feu clic per veure:
- el manifest unitari de l'1 de Maig del 2015 "Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social"
- el cartell de l'1 de Maig del 2015 "Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social"
- el full volant de l'1 de Maig del 2015 "Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social"
- el calendari del maig de la cultura i el treball
- l'article '1 de Maig: nova reivindicació vella' al blog de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya
- les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa feta a la seu de CCOO el 29 d'abril de 2015

Milers de persones al carrer: fotografies i vídeo

Manifestacions reivindicatives del Primer de Maig de 2015

Foto El divendres 1 de maig de 2015, CCOO de Catalunya havia convocat diferents manifestacions amb UGT a Barcelona, Girona, Tàrrega, Tarragona i Tortosa, per reivindicar especialment que 'Precarietat és explotació. Treball i salaris dignes + protecció social'.

A Barcelona, prop de 60.000 persones caminaven al migdia des de la Ronda Sant Pere amb Passeig de Gràcia, per la Via Laietana, fins l'Avinguda de la Catedral.

Feu clic per veure:
-les fotografies de la manifestació del Primer de Maig de 2015 a Barcelona
-el vídeo de la manifestació del Primer de Maig de 2015 a Barcelona, amb declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya
-el discurs de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, a la manifestació del Primer de Maig de 2015 a Barcelona