Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

13 de nov. 2014, 23:13 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 17 de nov. 2014, 2:21 ]

Companys i companyes, Us adrecem un resum de la reunió d’ ahir dia 12 de Comissió Negociadora del primer conveni de centres concertats (XHUP-AP-SM-SS) D’inici els quatre sindicats vam fer una proposta conjunta que era la síntesi de les 3 principals reivindicacions de cadascun. Vam decidir no entrar a parlar de detalls si no es tractaven les matèries més importants :

 Garantia manteniment de les condicions més beneficioses

 Recuperació 5% en taules

 Recuperació Jornada

 Recuperació DPO (no vinculada a equilibri pressupostari)

 "Solape"

 CP

 Regulació de jornada i descansos (AC)

 Supressió art.27 (que regula i defineix el preu hora/guàrdia)

La postura de la patronal no va canviar gaire en lo fonamental: 5%, Jornada, DPO, malgrat van fer alguna petita concessió:

o Garantia manteniment de les condicions més beneficioses. Cal millorar redactat.

o 5%, incrementar si milloren tarifes

o Reduir jornada a qui ha tingut increment (sense quantificar)

o DPO, desvincular de l’absentisme (per tots els grups)

o DPO, 2000 € a fixa en metges AP (per homologar amb hospitals)