Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

4 de juny 2013, 23:00 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme

En el marc de la Setmana de mobilitzacions europees convocada per la CES (del 7 al 16 de juny) estem impulsant des de i amb la plataforma Prou Retallades! tot un seguit de mobilitzacions unitàries i descentralitzades, tant territorial com sectorialment, que acabarien amb una manifestació a Barcelona el dia 16.  Amb les entitats del nucli de Prou Retallades! plategem:

Caracterització:

·  En el marc de la convocatòria de la CES al voltant de la trobada semestral de caps d'Estat europeus del 16 de juny.

·  A partir de la Plataforma Prou Retallades! i convocada per totes les plataformes que s'hi vulguin sumar (PDS, MUCE, FCONG, etc).

·  A realitzar durant la setmana del 8 al 16 de juny: conjunt de mobilitzacions i accions a tot el territori català (a Barcelona i descentralitzades).

·  Objectiu: fer visibles les nostres propostes alternatives així com la nostra oposició a les polítiques de retallades i austericidi dels Governs de Catalunya, Espanya i les institucions europees.

Calendarització:

·  8 de juny: Assemblea de plataformes per donar el tret de sortida de les mobilitzacions i visibilitzar la coordinació de la societat civil contra les retallades. Aquesta trobada es faria amb la participació de Prou Retallades!, PDS, MUCE així com les plataformes territorials contra les retallades: FS Baix Llobregat, Plataforma Unitària de Tarragona, Lleida Social, Girona, així com d'altres més locals de Martorell, Terrassa... etc (LLOC PENDENT DE CONCRETAR)

·  Entre el 7 i el 15 de juny: activitats i actes diversos (cadenes humanes a hospitals, etc., possible acte davant l'Oficina de la representació de la Comissió europea i el Parlament europeu a Barcelona, xerrada sobre fiscalitat i paradisos fiscals, Jornada del CNJC sobre ocupació juvenil... (A CONCRETAR)

·  16 de juny: MANIFESTACIÓ a Barcelona pel matí (concretar recorregut i horari)

Com veieu es tracta d’un seguit de mobilitzacions que requereixen una especial implicació territorial, ja que s’ha d’impulsar i aconseguir la implicació activa dels companys d'UGT, Associacions de Veïns, plataformes unitàries generals o sectorials (ensenyament, salut...) etc, dels i als territoris, tant en la participació a l’Assemblea de Plataformes, com en l’organització d’accions al territori.

Des de la CONC ens encarregarem dels membres del grup promotor de Prou Retallades! (els demanarem també que facin extensiva la convocatòria a les seves organitzacions territorials: AAVV locals, casals, AMPAS...)  així com de coordinar totes les accions previstes.

Secretaria general

CCOO de Catalunya