Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

Mobilitzacions europees contra les polítiques d'austeritat

10 de juny 2013, 0:33 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 17 de juny 2013, 2:47 ]

Milers de persones surten al carrer el #16JUNY contra les polítiques d'austeritat

FotoEl diumenge #16JUNY de 2013, la manifestació convocada a Barcelona contra les polítiques d'austeritat va acollir milers de persones que exigien ocupació i més protecció social. Es tractava d'una marxa de CCOO, UGT, USOC i la Plataforma Prou Retallades emmarcada en les mobilitzacions europees impulsades per la Confederació Europea de Sindicats (CES).

La manifestació va sortir des de Plaça Catalunya amb Passeig de Gràcia i va baixar per Via Laietana fins la seu de Correus, on es va llegir un manifest abans de la música de 'La internacional' i 'Els segadors'.

Feu clic per veure la galeria fotogràfica de la manifestació.

Manifestació a Barcelona, el diumenge 16 de juny

Mobilitzacions europees contra les polítiques d'austeritat

FotoCCOO dóna suport a les mobilitzacions europees contra les polítiques d'austeritat impulsades per la Confederació Europea de Sindicats (CES). Així, el diumenge 16 de juny tindrà lloc a Barcelona (11.30h, a la plaça de Catalunya cantonada amb el  Pg. de Gràcia) una manifestació per l'ocupació i la protecció social.

Feu clic per veure:
- El cartell de la manifestació a Barcelona, el 16 de juny
- L'octaveta de la manifestació a Barcelona, el 16 de juny
- La declaració conjunta de les plataformes contra l'austeritat (acte al Centre Cívic Fort Pienc de Barcelona, 8-6-2013)

Entre els dies 8 i 16 de juny es fan diferents accions per denunciar les polítiques austericides:
- 10 de juny, 18 h, al Casal Pere Quart (Rambla, 69) de Sabadell, assemblea sobre l'educació.
- 11 de juny, 18 h, a la URV (Campus Catalunya) de Tarragona, xerrada: "Europa, problema o solució. Alternatives a la Troica".
- 13 de juny, 18 h, als Serveis Territorials d'Educació (c/Marquès de Comillas, 67) de Sabadell, cadena humana per l'educació pública.
- 14 de juny, 11h, al carrer 20 de juny de Girona, concentració i performance.

Manifestació a Barcelona el diumenge 16 de juny

Mobilitzacions europees contra les polítiques d'austeritat

FotoCCOO dóna suport a les mobilitzacions europees contra les polítiques d'austeritat impulsades per la Confederació Europea de Sindicats (CES). Així, el diumenge 16 de juny tindrà lloc a Barcelona (11'30h, Pl. Catalunya amb Pg. de Gràcia) una manifestació per l'ocupació i la protecció social.

Feu clic per veure:
-el cartell de la manifestació a Barcelona el 16 de juny

Al llarg dels dies 8-16 de juny es fan diferents accions per denunciar les polítiques austericides:
-11 de juny, 18h, A la URV (Campus Catalunya) de Tarragona: xerrada "Europa, problema o solució. Alternatives a la Troika".

Acció dels joves de CCOO contra les polítiques d'austeritat

FotoEn el marc de les mobilitzacions del #16JUNY impulsades per la Confederació Europea de Sindicats (CES) per una Europa social i democràtica, Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya ha fet una concentració el divendres 14 de juny, al migdia, al davant de la Delegació del Parlament Europeu a Barcelona (Passeig de Gràcia, 90).

El propòsit era denunciar les polítiques d'austericidi que s'estan impulsant des de la Unió Europea (UE) i abraçant des de la majoria de països i per exigir solucions immediates per fer front a l'atur i la precarietat que pateixen ja la majoria de joves al nostre país.

Feu clic per veure el document presentat per Acció Jove