Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

Manifestació a l'oficina de treball del carrer Castaños de Mataró

6 de maig 2014, 0:55 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 6 de maig 2014, 0:56 ]

Noticia publicada a la Web de Mataró Radio

Manifestació a l'oficina de treball del carrer Castaños de Mataró

Ocupació pacífica aquest matí de l’oficina de treball del carrer Castaños. Una cinquantena de persones s’han manifestat davant del centre d’ocupació i han repartit un manifest entre els treballadors i treballadores que estan a l'atur que s’ha llegit a dins del recinte. Una acció de protesta emmarcada en les accions de l’1 de maig, dia del treballador, convocada a tot Catalunya pel Fòrum Social Català. Diverses associacions, així com els sindicats UGT i Comissions Obreres s’han donat cita. Jaume Roig de CCOO apunta que les xifres de la EPA (Enquesta de Població Activa són decebedores i terribles. Pel líder sindicalista, la pèrdua de llocs de treball va en augment i cada vegada són més els aturats que no tenen cap ingrés i les famílies en les que cap dels seus membres té un ingrés econòmic.

Amb la situació actual, des de comissions obreres lamenten que el govern doni per bones les dades de la EPA publicada ahir en la que es continua destruint feina a l’estat. En aquest sentit, Roig eleva la veu des de CCOO i acusa els governs, tant Generalitat com Estat de mentir.

Visita la galeria d'imatges de les ocupacions del SOC a les nostres comarques galeria

02/05/2014