Portada‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

22 de març 2021, 2:12 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme
La Secció Sindical de CCOO a l'Hospital de Mataró passa de 4 a 7 representats en el nou Comitè de Treballadores i Treballadors, com a resultat de la jornada electoral celebrada el passat 17 de març.

Amb un cens total de 1722 treballadores i treballadors i un augment de 10 punts de la participació, respecte el maig del 2016, i que se situa en el 47%, la candidatura de la Secció Sindical de CCOO a l’hospital aconsegueix 256 vots. Amb aquest resultat, passen a ser el sindicat amb el segon millor resultat i passa de 4 a 7 delegades i/o delegats en un comitè amb 23 places.

El resultat de l’escrutini dona a CATAC 316 vots i 9 delegades/ats, a CCOO 256 vots i 7 delegades/ats, a Metges de Catalunya 158 vots i 5 delegades/ats, a CSIF 59 vots i 2 delegades/ats i el sindicat SATSE amb 17 vots, no obté representació.

Amb aquest resultat, canvia totalment la dinàmica d’un Comitè que tradicionalment estava controlada per CATAC i que ara passa a no disposar de la majoria. D’aquesta manera caldrà obrir una nova etapa de diàleg, debat i consens per poder tirar endavant acords en benefici de les treballadores i treballadors de l’Hospital de Mataró.