Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

Jornada de lluita contra el bloqueig dels convenis: 23 de maig

11 de maig 2013, 2:03 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 24 de maig 2013, 1:17 ]

Benvolguts companys, benvolgudes companyes,

La Federació de Sanitat vol agrair la vostra  participació en tots els actes celebrats durant el dia d’avui. Com sempre la nostra gent ha demostrat el seu compromís i implicació absoluta en tot allò que sigui defensar drets laborals i drets socials. Us haig de dir que la CONC m’ha demanat que us faci arribar també una felicitació i un fort reconeixement pel paper que estem jugant en aquests moments tan difícils. Cada dia en som més, i més que serem.

Vosaltres ho feu possible, entre tots i totes ho fem possible.

Una abraçada

PD: no guardeu la samarreta i la bata, ben aviat ens la tornarem a posar.

Imatges del 23 de maig, jornada de lluita contra el bloqueig dels convenis col·lectius

El dijous 23 de maig, CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya han convocat a una sèrie de vagues, manifestacions i accions per denunciar l'actitud de bloqueig a la negociació col·lectiva per part de les patronals de diferents sectors.

Feu clic per veure:
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, a la concentració davant la seu de Foment del Treball a Barcelona al migdia del dijous 23 de maig de 2013
-la galeria fotogràfica de la concentració davant la seu de Foment del Treball a Barcelona (Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya) al migdia del dijous 23 de maig de 2013
-la galeria fotogràfica de la manifestació a Barcelona de Barcelona a la tarda del dijous 23 de maig de 2013
Benvolguts companys i companyes,

El proper 23 de Maig ens juguem el nostre futur salari, les nostres futures vacances, els temps de descans... i es que el proper 7 de Juliol mes de 800.000 treballadors i treballadores es poden quedar sense conveni pel bloqueig de la patronal. La reforma laboral a més de deixar a 920.000 persones més sense feina també dona la possibilitat a que els empresaris no tinguin la obligació de pactar les condicions de treball. Això té un resultat nefast pel conjunt de la classe treballadora ja que es poden produïr baixades de salari en funció del salari mínim interprofesional. Ho vols permetre? CCOO no!

Per això et convoquem a les mobilitzacions preparades per denunciar aquest fet:

DIJOUS 23 DE MAIG
GRANOLLERS
10h Manifestació des de la porta de la patronal UEI (Av. Europa 21) fins a la patronal PIMEC.
MATARÓ
12h Concentració davant la patronal FAGEM (C/ Germans Thos i Codina, 9).
BARCELONA
18h Manifestació convocatòria a Pl. Catalunya amb Passeig de Gràcia

CAP FEINA SENSE CONVENI, CAP PERSONA SENSE FEINA!
Es volen carregar la negociació col·lectiva, s'ho volen carregar tot.

Entre les manifestacions del dijous 23 de maig, la de Barcelona començarà a les 18 h des de plaça Catalunya cantonada amb el Passeig de Gràcia.
Feu clic per veure:
- El cartell de la jornada de lluita del 23 de maig, amb anunci de la manifestació de Barcelona.
- L'octaveta de la jornada de lluita del 23 de maig, amb anunci de la manifestació de Barcelona.
- Les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa celebrada a CCOO el dimecres 8 de maig de 2013
-el document explicatiu sobre la ultraactivitat dels convenis, elaborat per la Secretaria d'Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya

Emès pel Canal 33 la nit del diumenge 12 de maig del 2013

Programa de CCOO a TVC: 'Convenis bloquejats'

FotoFeu clic per veure el programa número 201 de CCOO a Televisió de Catalunya, titulat 'Convenis bloquejats' i emès pel Canal 33 la nit del diumenge 12 de maig del 2013.

Temes relacionats