Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

informació sobre el pressupostos i la repercussió que sobre les relacions laborals i el Conveni poden tenir.

17 d’abr. 2013, 22:52 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 18 d’abr. 2013, 10:40 ]
Secció Sindical CCOO

Secció Sindical CCOO

informació sobre el  pressupostos i la repercussió que sobre les relacions laborals i el Conveni poden tenir.

La pretensió de la Generalitat és la de reduir  el pressupostos dels concerts sanitaris entre un 8 i un 10% ( tots tindreu ja coneixement de les declaracions del Conseller sobre que s'hauria de fer una reducció addicional del 10 % dels sous ). mes informació a la web :http://consorcisanitarimaresme.ccoo.cat/
En reunions de  la patronal amb els sindicats de la XHUP proposen una retallada salarial del 5% de les taules, donar les DPOS, i una paga tornar a parlar de una jornada 1646 hores(augment real de jornada de 48 hores). Amb aquestes mesurer retallen  un 4% CCOO considerem inacceptable del tot  unes retallades que significarien 2 mensualitats i 1/2 per treballador aprox  i volen un 8% 10%.
Tancaran serveis? .
De totes maneres perillam els llocs de treball, i el conveni de la XHUP. Ens tenim que mobilitzar
En el consorci sanitari del maresme CCOO farem recollida de signatures CARTA AL MOLT HONORABLE PRESIDENT DE LA GENERALITAT .Retallar drets, hipoteca el nostre futur. carta_president signatures DEF..pdf
Ens estem  reunin amb els partits polítics i associacions veïnals per tractar  el deute històric del CSDM. i trobar solucions conjuntes.
Una retallada tant gran afecta a treballadors i usuaris .
No podem permetre aquests  pressupostos .
Et convidem a mobilitzar-te en totes les oportunitats que tinguis i que segueixis totes les convocatòries de mobilitzacions que es facin des de l'unitat de tots els sindicats.
Recordatori de mobilitzacions:
Dia 18 abril.-  Concentració a les 11h davant del L´´ICS ( Balmes/ Gran Via ), per protestar per l'augment de jornada i  el manteniment de la ocupació. Convoca Plataforma Sindical Unitària.
Dia 28 abril.- Convoca Plataforma Pel Dret a la Salut (  confluiran 4 columnes a la Pça de Catalunya, en  principi la de sanitat sortirà de l' Hospital Clínic, farem aturada davant de l' ICS, i continuarem  fins a la Plaça Catalunya ), ja concretarem itinerari, manifest i horari més endavant
1 de maig.- Dia del Treball. Convoca CCOO i UGT ( ja informarem més endavant ).
8 de maig.- Entrega al President de la Generalitat de les signatures recollides
22 de maig.-    Mobilitzacions a concretar per a la Defensa de la negociació col·lectiva i el manteniment de la  ultraactivitat dels Convenis Col·lectius ( concretarem més endavant ).
Com veieu el calendari de mobilitzacions està en marxa, ara només cal que siguem capaços  de manifestar el nostre rebuig als pressupostos ANTISOCIALS  de la generalitat, a les retallades salarials, a l'augment de la jornada, a la mort de la negociació col·lectiva i dels Convenis Col·lectius.
CCOO considerem inacceptable del tot aquesta ambició, i per tant és molt important que fem mobilitzacions  i que participem activament.
CRIDEM, AL CSDM NI ERES NI HORES NI TISORES
Ċ