Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

CONSELL RECTOR CSDM

25 d’abr. 2013, 2:11 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 27 d’abr. 2013, 23:58 ]
Declaració del president del consell rector del CSDM Sr Josep Mañach

Vídeo de YouTube

CCOO secció sindical consorci sanitari del maresme donem les gracies a tots els treballador i treballadores i a les vostres families per la vostre mobilització.
Ni Madrid, Ni Bruselas , ni La Generalitat, ni  Alemanya. Que  ningú ens retalli la nostre sanitat ni els  nostres salaris.
Defensem el nostre Conveni, impedim uns Pressupostos inasumibles, defensem el nostre futur.
Et convidem a mobilitzar-te en totes les oportunitats que tinguis i que segueixis totes les convocatòries de mobilitzacions que es facin des de l'unitat de tots els sindicats.
El diumenge 28 d'abril, confluència ciutadana contra les retallades i les privatitzacions
Convocades per les organitzacions veïnals a debatre plegades l’actual situació, tot un seguit de plataformes unitàries sindicals i d’entitats de l’àmbit de l’educació, la sanitat i la funció pública, també moviments socials i assemblees de barri, han decidit fer confluir les seves protestes i reivindicacions en una gran manifestació ciutadana, que se celebrarà el diumenge 28 d’abril amb el lema: “Aturem els pressupostos antisocials. Totes juntes podem”.
La salut, el teu dret CCOO la teva força.

Temes relacionats