Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

CCOO, UGT i SATSE demanden més pressupost per a la Sanitat Concertada i traslladar l’increment de les tarifes al Conveni Col·lectiu

18 de febr. 2015, 22:34 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 19 de febr. 2015, 15:37 ]

dijous, 19 de febrer, assemblea de delegats i delegades i manifestació de treballadors de la sanitat concertada

CATSALUT va aprovar l’increment en un 3,6% de les tarifes per a la sanitat concertada. Aquesta presa de decisió per part de l’Administració ha estat possible gràcies a les mobilitzacions que els delegats i delegades, afiliats i afiliades i treballadors i treballadores del sector SISCAT (Sistema sanitari integral d’utilització pública de Catalunya) han impulsat en els diferents hospitals, consorcis, fundacions, etc., d’arreu de Catalunya.

CCOO, UGT i SATSE consideren que aquest ha de ser un punt d’inflexió en la negociació col·lectiva per al 2015, que traslladaran a la Mesa del Conveni per impulsar la recuperació dels drets i del Conveni Sectorial que es van retallar als treballadors del sector de la sanitat concertada.

Per a donar suport a aquest objectiu, des de CCOO, UGT i SATSE s’ha agafat un compromís d’unitat i de lluita.

CCOO, UGT i SATSE han convocat a una assemblea als delegats i delegades de la sanitat concertada dels tres sindicats a les Cotxeres de Sants (Carrer de Sants, 79, Barcelona), a les 11.30 hores de demà dijous, 19 de febrer. Prèviament,a les 11.00 hores els portaveus dels tres sindicats faran declaracions als mitjans de comunicació: per part de CCOO intervindrà Miguel Gervilla, secretari d’Acció Sindical de la Federació de Sanitat del sindicat.

I posteriorment, a les 13.00 h tindrà lloc una manifestació de treballadors i treballadores del sector, que anirà des de les Cotxeres de Sants fins a la Conselleria de Salut.

agenda:          dijous 19 de febrer de 2015

11 h, declaracions - 11.30 h, assemblea - 13h, manifestació