Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

CCOO considera necessari reobrir immediatament la Mesa per reprendre la negociació del Conveni

2 de jul. 2013, 23:01 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 3 de jul. 2013, 23:39 ]

CCOO, davant la suspensió "sine die" de les negociacions del Conveni del SISCAT, considera necessari reobrir immediatament la Mesa per reprendre la negociació i així ho hem comunicat a les organitzacions patronals.

Companyes i companys,

Transcric a continuació el correu electrònic que hem rebut del senyor Gómez Cid, president de la Comissió Negociadora del Conveni, en el qual ens comunica la suspensió "sine die" la negociació. Adjunto la carta que Carme Navarro a adreçat a les tres patronals.

El president de la Comissió negociadora del Conveni col.lectiu de Catalunya de la XHUP, Centres d'Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertada i/o contractada amb el Servei Català de la Salut, havent rebut per part de la Direcció General de Relacions Laborals i Qualitat en el Treball, acta de 25-06-2013 en la que es fa constar que la mediació realitzada en aquesta Direcció General en data 11-06-2013, ha estat rebutjada en el procés de consultes que s'ha dut a terme en els centres de treball afectats pel Conveni SISCAT (XHUP), us comunico, en conseqüència, que en tant no es produeixi cap esdeveniment o circumstància que, en opinió del que subscriu, pugui desbloquejar l'actual situació de la negociació de l'esmentat Conveni col.lectiu, les negociacions resten suspeses "sine die".

Us ho comunico per a general coneixement de tota la Comissió negociadora.

José Antonio Gómez Cid
President de la Comissió negociadora del conveni

Carta
ĉ