Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

14 de jul. 2013, 1:18 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 14 de jul. 2013, 1:41 ]

Carta que el gerent del Consorci Sanitari del Maresme, Dr. Joaquim Esperalba, adreça als treballadors del CSdM en referència a la situació de l’empresa davant de  la finalització de la vigència i l’eficàcia del conveni sectorial que ens era d’aplicació.  En aquest sentit, i tal com ja s’exposa a la nota informativa enviada aquest mateix matí, hem obert un període de negociació amb la representació social dels treballadors, que tindrà lloc el mes de setembre proper. Fins a llavors, es continuarà aplicant les condicions del conveni i dels pactes d’empresa vinculats a la vigència del mateix amb caràcter estrictament transitori,  tot aplicant la jornada anual de 1688 hores en torn de dia i de 1627 en torn de nit.

Ċ
CCOO Consorci Sanitari del Maresme,