Inici‎ > ‎Hospital de Mataró‎ > ‎

AMENACES D'ACOMIADAMENTS A L'INSTITUT DE RECERCA DE SANT PAU

13 d’abr. 2014, 22:36 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 13 d’abr. 2014, 22:38 ]

AMENACES D'ACOMIADAMENTS A L'INSTITUT DE RECERCA DE SANT PAU

Mala gestió dels directius

L'Institut de Recerca de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona) amenaça d’acomiadar una part de la plantilla per eixugar part del dèficit de l’entitat.

CCOO de Catalunya ens oposem radicalment a aquesta mesura, ja que no són els treballadors i treballadores els han de pagar les conseqüències de la mala gestió dels seus directius. En tot cas, si per garantir la viabilitat de l’empresa s’ha de reduir la plantilla, entenem que l’aprimament de la plantilla haurà de començar per aquests directius que han abocat l’empresa a aquesta situació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 10 d’abril de 2014

Foto
L’INSTITUT DE RECERCA DE SANT PAU amenaça en acomiadar a una part de la plantilla per eixugar part del dèficit de l’entitat.

Comissions obreres de Catalunya ens oposem radicalment a aquesta mesura, ja que no son els treballadors i treballadores les que han de pagar les conseqüències de la mala gestió dels seus directius.

En tot cas, si per garantir la viabilitat de l’empresa s’ha de reduir la plantilla, entenem que l’aprimament de la plantilla haurà de començar per aquests directius que han abocat a l’empresa a aquesta situació .

NO SEREM ELS TREBALLADORS I TREBALLADORES QUE PAGAREM LA SEVA MALA GESTIÓ!!!!!!

Veure la nota