Remuneració integra de la paga de vacaces

1 de març 2017, 11:47 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 1 de març 2017, 11:50 ]

Hola a tothom,
volem informar-vos que la Sentència número 1/2017 de la Sala Social del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, ha estimat en part, la demanda de Conflicte Col•lectiu interposada per les diferents seccions sindicals de CCOO, UGT , SATSE i, MC. La demanda es va fer contra la patronal, el 7 d'octubre de 2016, per no respectar el dret que disposa l'article 22.3 del Conveni SISCAT. Aquest regula que les vacances es retribuiran incluint salari base i tots els complements salarials que corresponen a la jornada ordinària continguts que afecta el Conveni Col•lectiu de Treball dels Hospitals d'Aguts, Centres d'Atenció Primària, Centres Socio-Sanitaris i de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut(SISCAT).
Resumint els efectes d'aquesta sentència pels treballadors i treballadores, aquests tenen que tenir afegida, a partir d’ara, en la retribució de les vacances anuals, els següents complements:
• Complement d'Assistència Continuadales guàrdies o retribució de la jornada complementària d'atenció continuada(article 33. SISCAT).
• Plusos de dissabte, diumenge i, festiu (articles 32.1,32.2,32.3 SISCAT).
Aquesta Sentència que ens dóna la raó, pot ser recurrida en Recurs de Casació davant el Tribunal Suprem, per la patronal.
Ens trobaràs al soterrani -2, tots els dimarts pel matí de 7:00 a 10:00 i els dimecres de 19:00 a 22:00 de la nit.
Salutacions,
des de la secció de CCOO del CsdM.