CCOO condemna l'atemptat terrorista de Niça

15 de jul. 2016, 2:38 publicada per CCOO Consorci Sanitari del Maresme   [ actualitzat el 15 de jul. 2016, 2:38 ]
CCOO condemna l'atemptat terrorista de Niça

CCOO de Catalunya condemna l’atac terrorista que va tenir lloc ahir dijous, 14 de juliol, a la ciutat de Niça, a França, quan un camió va atropellar a la multitud que contemplava els focs artificials per la festa nacional francesa. Al mateix temps, expressa la seva solidaritat amb les víctimes i les seves famílies.

Per al sindicat, el terrorisme es combat amb democràcia i justícia social i no és justificable aquest tipus de violència, que representa una amenaça als drets humans. El colpidor nombre de víctimes d’aquest brutal atemptat no pot expressar per si sol el dolor i la tragèdia que ha sembrat aquest atac indiscriminat entre la ciutadania francesa. La massacre deliberada contra la població en el dia de la seva festa nacional -en la qual celebrava els valors republicans de la llibertat, la igualtat i la fraternitat- és prova d'una crueltat i abjecció sense límits. Des de la més profunda consternació i torbament, CCOO de Catalunya condemna aquest miserable atac i expressa el seu condol als ciutadans i ciutadanes i treballadors i treballadores francesos i els fa arribar la seva solidaritat.

CCOO de Catalunya se suma a la convocatòria d'un minut de silenci, avui divendres 15 de juliol, a les 12 hores, com a mostra de solidaritat amb el poble francès, al davant dels ajuntaments (a Barcelona, a la plaça de Sant Jaume).

#JeSuisNice

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya